Temporada 2010-2011

Temporada 2010-2011
Image Hosted by ImageShack.us
Blog do ToquesCF e de todos os toqueses

martes, 11 de septiembre de 2007

Non puido ser


O primeiro derbi da comarca deixounos unha derrota no campo do cire por 2-1.

Eu non puiden asistir ao partido, polo q dende aquí mando a iniciativa de poñer un comentario sobre o partido aos visitantes do Blog q cada vez son mais.

Segun teño entendido, Carril o final puido xogar debido o retraso da sanción por parte da federacion. Foi expulsado Bareto, Carril....

Para a seguinte xornada o Toques Cf descansará, nos será ata a 4 xornada cando visitará o feudo toquense o Oza dos Rios.

Sin mais despídomeeee, FORZA TOQUES

11 comentarios:

Anónimo dijo...

eu estou flipando co das boas relacions entre os do "toques e o cire" eu non xogo pero estou moi proximo toques.PERO AINDA ME ACORDO O ANO PASADO KANDO AS RELACIONS NON ERAN TAN BOAS ¿PORQUE? porque eramos a "competencia" para o cire agora que pasa é o atletico e tedes que vir de boas con nos e por riba insultar os teus veciños. deberias saber que a inmensa maioria dos do toques non ve ben que sempre esteades a atacar a todos os demais equipos.

ToquesCF dijo...

O das boas relacións é certo o q dis.
Nos temos moitos amigos no cire, temos boas relacións cos xogadores, pero entre directivas.....

rikimelide dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

somos grandes somos azuis

FORZA CIRE E forza Toques

Anónimo dijo...

estou de akordo que me levo ben con todos os do cire e tamen con todos os do atletico (porque tamen foi julio o que axudou a formar ete toques fai dous anos).a culpa toda esta na xente da directiva do cire que deve de ver ofensivo un novo clube.

Anónimo dijo...

eu penso q todos os xogadores q formamos a terra de melide, a maioría nos coñecemos e non hai malos roios. O problema son a directivas, xa q anda a pescar en rio ajeno. E iso pasou este ano co Atletico Melide, q quería roubar xogadores ao Toques eo Cire

Anónimo dijo...

Os xogadores claro que se levan ben, son todo rapaces do pobo e das cercanias, foron xuntos o colexio e o instituto a gran maioria. Que eu sepa, e o que se comenta por melide, e que o Cire non ten en nada en contra do Toques, o ano pasado non lle parecia ben que julio estivese ahí, pero agora non ten problema. E en canto o At. Melide, pois non sei con que animo se fixo, se de "joder" ou non, pero penso que a cousa lles saliu mal, pero e a miña modesta opinion.

Anónimo dijo...

levadevos tan ven .......
este ano cobraronbos a entrada ou non?

Anónimo dijo...

pois non cobraron entradas, foi unha xornada de portas abertas. e eu penso que si que os xogadores se levan Ben, incluso e habitual sair a dar unha volta e ver xogadores dos dous equipos tomando algo, falando...
e eu agora pregunto ¿quén ten tanto interese en que o toques e o cire se leve mal?¿porque?

Anónimo dijo...

joder ke son xogadores de 3 rexional normal que esten por ai tomando chismes xuntos joder ke son amigo que o futbol e unha aficion

Anónimo dijo...

q o cire non cobrou a entrada????????????? vaia novidade. Es q era unha vergoña o q estaban a facer os directivos do cire, pero en fín, haber canto dura